dijous, 8 de març del 2007

Fòrum escoles verdes

La mestra ens va triar a l’Antoni i a mi per a representar la nostra escola verda.

El dia 21 de febrer vam agafar un autobús i amb més nens d’altres escoles vam emprendre camí cap a Santes Creus. Al arribar, ens van portar a una casa anomenada Casalot. Allí ens van donar la benvinguda i ens van explicar a nens i professors el que faríem al llarg del dia.
Pel matí vam visitar el poble, primer l’ajuntament, on ens van preguntar que fèiem a l’escola com a escola verda. Nosaltres vam respondre el següent.:

1-Plantar arbres al jardí
2-Recollir les deixalles del pati una vegada al mes.
3-Recollir el paper reciclat cada setmana i comptar-lo.

I després ens van preguntar que ens agradaria fer:

1-tenir un hort
2-tenir animals
3-posar càmeres de vigilància i si algú tirava un paper a terra que sonés el crit del director.

Després vam visitar el monestir del Cister, on a través d’uns vídeos i de l’explicació del guia, vam saber com era la vida dels monjos que vivien allí.
Al acabar vam tornar al casalot on ens van donar el dinar.

I a la tarda vam tornar a l’ajuntament i cada col•legi va explicar el que feien a la seva escola verda, que era el principal objectiu de la sortida.

ENS HO VAM PASSAR GENIAL!!