dijous, 10 de març del 2011

A la classe de plàstica ...

12 comentaris:

Andrea Miravete ha dit...

Quins cuadres més bonics, són tots molt interessants.

Núria Martin ha dit...

Molt be! Quins cuadres mes bonics!

Albert Sabaté ha dit...

Els quadres son molt bonics i ho fan molt bé.

Jordi Acacio ha dit...

A plàstica ens ho passem molt bé en la mestra Mariajo!!! Sobre tot aprenem a pintar!!

Zoraida Garcia ha dit...

El comentari que vaig a fer es molt bonic perque es del dia quer vam fer els cuadres de plastica ens o passavem molt be sobrewtot quant ens feien les fotos eren molt divertides hi quant feiem els quadres ens enbrutavem molt , bueno era molt divertit.

Maria Balastegui ha dit...

A mi m´agrada molt aquests cuadres perquè esta fet amb molt de interès.

Didac Ferré ha dit...

En aquest vídeo sortim la nostra classe fent els quadres per a un treball de plàstica. Ara que ja hem acabat de pintar-los ens han quedat prou bonics. Ha estat una molt bona experiència.

Enya Garcia ha dit...

Quin video més bonic i que em porta molts bons records, perquè mentre pintavem i feia les fotos ens divertiem molt i amb Mariajo també!
Ara els quadres ja estan acabats i han quedat preciosos tant com els de 6è A com els de 6è B!

Clara Cid ha dit...

Aquest video, m'agrada molt perquè veig com treballem el nostre grup i els altres. Em pintat i dibuixat un quadre cada grup. Ha estat molt divertit. A més les classes de plàstica amb la mestra Mariajo són genials.

Jefferson ha dit...

Aixó de fer un quadre m' apareix molt bé per què ems ho van passar molt be

Isaac Brull ha dit...

Els cuades astan molt bé.Potse an sortit molt bonics perque els amb interes

Anton Baiges ha dit...

A la classe de plàstica m'ho paso molt bé fent els treballs d'algun pintor o fent dibuixos al bloc i també m'ho paso bé perquè Mariajo fa moltes bromes.