dimarts, 22 de març del 2011

Entrevista a Montse Tomàs

Entevista a Montse Tomàs

7 comentaris:

Joan Carles ha dit...

De gran m'agradaria ser infermer com la mare del Ramon

Sergi Miró ha dit...

És molt interessant i les preguntes estan ben argumentades.

Oriol Ruiz ha dit...

Crec que aquesta entrevista esta molt bé.Les preguntes i les respostes estan molt bé.Adeu Ramon

Josep Pons ha dit...

Magradat que el meu germa Ramon hagi publicat l'entrevista a la meva mare ets genial "Ramon"
Es despideix el teu germa Josep.

Lidia Lluesma ha dit...

De gran m'agradaria ser infermera com ma tia i la mare de Ramon però em fa molt de fàstic la sang.
Perquè si dona la mala sort de que estas operant a algú o curant i és mort pos fa pena i per una part vull ser infermera i per una altra no!!

Jordi Perolada ha dit...

Ramon és una bona entrevista. A mi m'agradat molt. Adéu.

anna torta ha dit...

Felicitats!!!
Uau,quin munt de comentaris, ja li pots dir a la teva mare l'exit que ha tingut!!!