dimecres, 16 de març del 2011

Entrevista a Manolo Muria

Entrevista a Manolo Muria

8 comentaris:

Didac Ferré ha dit...

Manolo Muria és el meu avi. Els meus amics i jo ens ho vam passar molt bé fent-li l'entrevista.

Jordi Acacio ha dit...

Vaig participar en la entrevista, ens ho vam passar mooooooooooooooolt bé.

Enya Garcia ha dit...

M'encanta l'entrevista i com treballeu nois!
És molt interessant la vida del teu avi Didac, i segur que os ho vau passar molt bé fent-la.
Felicitats!

Zoraida Garcia ha dit...

Didac es una enterevista molt bonica bueno quant em refereixo a bonica es que es interresant bueno tu a mi ja mentens i que la vida del teu avi es molt interresant

Anton Baiges ha dit...

L'entrevista m'ha agradat nolt perquè expliques una mica com es la vida de un cantant i com fa les seves cançons i com les toca.

Laia Accensi ha dit...

Això si que és una entrevista, us felicito de tot cor. Ja que l'avi de Didac era músic ens podria fer una petita demostració jejeje!!!!!.

Josep Conde ha dit...

Hola didac sóc Josep Conde i estic dacord amb Enya i Zoraida, la entrevista es molt interessant i entretinguda felicitats a tots els del grup.

Anònim ha dit...

Hola, sóc la filla de l'entrevistat i m'ha agradat molt l'entrevista